Voor de Culemborgers: welke school raden jullie me aan? Lek&Linge of KWC?

ik zit in groep 8 en ik moet een middelbare kiezen. Maar welke? ik heb keus tussen openbare school Lek en Linge en christelijke school KWC. wat raden jullie me aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Lek & Linge!!!! zit er zelf ook op, het is een gewoon te leuke school. De lokaties zijn echt heel mooi geworden, en als je van kust cultuur en muziek houdt moet je echt naar Lek en Linge. Kom anders eens kijken op de opendaga.s. 14 januari van 15:30 tot 17:30 en van 19:00 tot 21:00 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zit je op de koninginbeatrix school? volgens mij zity je bij m'n broertje in de klas :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat je voor jezelf een keuze moet maken en niet een keuze moet maken aan de hand van wat anderen ervan vinden. Iedereen denkt er wel weer anders over. Zet voor jezelf op papier wat je de voor en nadelen van beide scholen vind en misschien helpt dat je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met het KWC ;-)
Maar je kunt beter op beide scholen een keer gaan kijken, de sfeer proeven, en kijken of er sites zijn waar de leerlingen ook op schrijven bijvoorbeeld, dan weet je alweer wat meer.
Succes met kiezen!