Zijn er mogelijkheden om via de computer een taalcursus te volgen?

Ik ben op zoek naar software of een website om de Duitse taal te leren. Niet met een taalcursus van een opleidingsbedrijf

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf Rosetta (software) om Spaans te leren.
Rosetta is er ook voor Duits.
Ik ben er zelf heel tevreden over!
In de bron staat de originele site en ook een Nederlandse site waar het te krijgen is.

Toegevoegd na 35 seconden:
*Dat moet trouwens Rosetta Stone zijn, ipv slechts 'Rosetta'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens met lesexpres.

"Het idee achter de cursussen op lesexpres is een taal te leren in een vriendelijke open omgeving. Zonder dat het veel moeite kost kun je interactieve oefeningen maken en meningen uitwisselen met anderen via forum of chat.

Wat deze online cursussen écht bijzonder maakt is de interactie. Elke cursus is opgebouwd uit een aantal lessen waarbij telkens interactieve oefeningen moeten worden gemaakt. Heb je voldoende score voor de oefeningen, dan kun je door naar de volgende les. Je kunt dus in je eigen tempo een cursus volgen. Het maken van oefeningen bij de lessen voelt niet langer als een saaie verplichting, maar is gewoon leuk om te doen. Zo leuk, dat het voor veel leden zelfs een regelrechte verslaving is geworden."

http://www.lesexpres.nl/lesexpres_v2/index.php

Ik geloof dat de eerste 5 lessen gratis zijn.

Toegevoegd na 29 seconden:
Herstel: De eerste vijf lessen zijn gratis.

"Om de kosten hoef je het niet te laten. De eerste vijf lessen zijn sowieso gratis. Je kunt dus vrijblijvend kennismaken met de cursus en vind je het niks, dan zijn er geen verplichtingen.
Mocht je daarna niet kunnen wachten om door te gaan, dan kun je voor € 1,25 per les een les inkopen met IDEAL, PAYPAL of door zelf op een andere manier geld over te maken. Je bepaalt zelf hoeveel lessen je inkoopt. Dat kan er 1 zijn, dat kunnen er ook 20 zijn. Heb je eenmaal lessen ingekocht, dan heb je altijd (zolang de website bestaat) toegang tot die les en de oefeningen die er bij horen. "
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb héél wat geleerd via Internet polyglot. En ook nog gratis! (o.a. spaans en russisch en ik kan best met beide talen overweg nu). Misschien ook iets voor jou. Of zelfs als aanvulling op een andere cursus bruikbaar. Loont de moeite om eens te kijken of je je gading vindt...
Alvast succes bij je talenstudie Duits!