Wat moet er allemaal staan in een goede 'discussie/eigen-visie' van een onderzoeksverslag?

Wat mag er niet ontbreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

In de discussie van je onderzoeksverslag bespreek en interpreteer je de resultaten (die gedetailleerd beschreven staan in de resultatensectie) en geef je aan hoe dit je onderzoeksvraag beantwoordt. Je geeft aan wat de beperkingen van je onderzoek waren (en hoe dit de resultaten heeft beïnvloed) en doet suggesties voor vervolgonderzoek. Het staat allemaal vrij overzichtelijk aangeduid op Noordster, de website van de Rijksuniversiteit Groningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ook toevoegen of je het zelf een eerlijk onderzoek vindt en met behulp van welke factoren je dat bepaald hebt.