Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat krijg je allemaal aan Engels in de bovenbouw op het VWO?

Ik vraag me af wat mensen op het VWO (in de bovenbouw) allemaal aan Engels krijgen dat ik thuis ook kan concreet kan oefenen. Ben vooral benieuwd naar concrete informatie hierover zoals eisen die worden gesteld over de kennis die VWO'ers moeten beschikken waarbij bijv namen van boeken worden genoemd.

Reden is dat ik me als HBO'er graag engels wil leren beheersen op VWO niveau voor mijn vervolgopleiding aan de universiteit voor een engelstalige technische master. Ik vind testen zoals IELTS/TOEFL nog net iets te ver gaan en wil me dan ook graag richten op een jaartje op peil krijgen van mijn Engels op VWO niveau.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op de site van Escape-educatief staat info over toetsen voor VWO-5/6 Engels die te bestellen zijn stand alone CD à 35 euro of een webbased versie die 17,50 kost (jaarlicentie). Het gaat om een toets die heet: De Laatste toets", een eindexamentraining. Klik voor meer info als je de site geopend hebt, onderaan op "thuisgebruik"
Misschien heb je er iets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding