Doorstroomformulier mentor/decaan gedeelte, maar zit al 11 maanden niet op school. Wat moet ik hiermee doen?

Ik heb van September 2009 tot Januari 2010 een mbo niveau 2 opleiding gevolgd maar ben hiermee gestopt. Heb hiervoor wel een mbo niveau 1 opleiding gedaan en volledig afgerond. (Weet niet of jullie hier iets aan hebben maar ik denk ik vermeld alles maar even)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou zeggen:

neem effe contact op met je decaan , om alles voor jou en hem/haar duidelijk is, dan heb je ook niet dat het zich blijft herhalen

Soms is het in het belang van een school om een bepaald leerlingenaantal te hebben. Zij zullen dan elke spriet aangrijpen om een contact met jou te hebben. Ik zou toch nog even schriftelijk laten weten dat je de school in januari hebt verlaten. Heb je het ook aan de studiefinanciering laten weten? Want als die nog denken dat je daar op school zit, krijgt de school ook steeds vragen., Dus even goed kijken of je boel voldoende hebt afgesloten.

Ben je gewoon weggebleven van school of heb je je uit laten schrijven? In ieder geval schriftelijk reageren. Stuur een mail met leesbevestiging. Dan sta het in eder geval "op papier". Doet me denken aan mijn garage. Krijg al drie jaar een kerstkaart: vanwege het in ons gestelde vetrouwen. Heb al twee keer gemeld dat ik al jaren geen klant meer ben vanwege een ander automerk, en dus andere garage, maar deze week haalde ik de kerstkaart opnieuw uit mijn brievenbus :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100