Komt er op 1-1-2011 een nieuw alfabet?

Ik las op http://www.speld.nl/2010/12/10/eu-nieuwe-volgorde-van-het-alfabet/ dat er een nieuw alfabet zou komen. met 2 n'en en zonder x.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee hoor, maak je geen zorgen!

Lees de Disclaimer eens: Disclaimer De artikelen die geplaatst worden op deze website zijn persiflerend, satirisch of parodiërend van aard. Ze geven slechts de visie of mening weer van de redactie van De Speld. Opgevoerde personages of rechtspersonen kunnen gefingeerd zijn. De redactie behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de redactie ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers van Speld.nl zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Speld.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door via Speld.nl openbaar gemaakte publicaties. Toegevoegd na 16 minuten: Lees de reactie van Astrid: 'En het staat geschreven dus dan is het waar'. GEWELDIG!!

volgens mij is het een goeie grap! als je de motivatie er omheen leest lig je toch in een deuk?

Ja, en per 1 april worden alle kleuren hernoemd: rood wordt voortaan groen, groen wordt zwart, zwart wordt oranje, oranje wordt oudroze. Het is dus de bedoeling dat je voortaan op koninginnedag "oudroze boven" gaat zingen. Nu even zonder gekheid: natuurlijk niet; wat moet je nu met twee keer een N en hoe onderscheid je die? En al zou het zo zijn, dacht je echt dat je drie weken voor de ingang van zo'n wijziging niet doodgegooid zou worden met postbus51-spotjes: het nieuwe alfabet heb je zelf in de hand!

ik denk en hoop van niet ik heb net deze 26 onder de knie

ik hoop het niet ... heb net na 40 jaar het oude een beetje onder de knie ..........

ja het gaat dan niet meer het alfabet heten maar betabet ook vervalt 7uur sochtens en blijft het snacht ook licht hamburgers gaan mensen eten en valt er warme sneeuw omhoog

hmz, ik heb het ook in de spits gelezen vanmiddag, of schijven ze daar ook onzin? Lijkt mij niet, maar ik snap er helemaal niks van. Toegevoegd na 9 minuten: sorry, het was de pers

Bronnen:
http://www.depers.nl/opmerkelijk/531701/EU...

nee, hoor. Tenminste ik weet er niks van en op google kan ik er ook niks van vinden. Waarschijnlijk een of andere gek die dacht een leuk grapje uit te halen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100