hoe moet ik binnen 1 dag 3 blz. Engels leren pfff

Weet jij het antwoord?

/2500

Door nu je GV te verlaten, je computer uit te zetten en je engelse boek te gaan pakken. Succes.

Ik heb binnen een dag 5 hoofdstukken biologie geleerd. Met als punt een 5.6, een voldoende dus.

Alles wegzetten wat in je omgeving ligt, zodat je daar geen aandacht aan besteed. Dus ook je pc uit en tot morgen niet meer op GV komen (krijgen wij ook niet van die nutteloze vragen over je afbeelding hier). En dan je best doen om met engels bezig te blijven zodat je die 3 bladzijden geleerd krijgt.

Door er op te studeren.

wat moet je leren ?? als het woorden zijn gebruik wrts als het grammatica is ga zinnen maken en ontleed ze :) engels is niet erg moeilijk als ik niet leer krijg ik meestal 7ens

Zelfde probleem heeft mijn dochter. Ik zal jou net zo adviseren als ik haar heb gedaan: 1. Plan dit van te voren en verdeel het over 3 dagen. Een bladzijde per dag. 2. Pak een leeg blad met lijntjes en vouw dit door midden. Schrijf aan de linkerkant de Nederlandse woorden en probeer dan aan de rechterkant de Engelse erbij schrijven. 3. Leer de woordjes door het blad te vouwen zodat je de ENgelse teksten niet ziet en oefen ze hardop. 4. Gebruik een programma als http://www.wrts.nl Dit is gratis en je kunt hier teksten in vreemde talen invoeren en jezelf overhoren. Je kunt hiermee ook de uitspraak oefenen. Mijn dochter deed eerst alleen stap 4, maar door de stappen 1 t/m 4 te doen gaat het een stuk beter. Toegevoegd na 3 minuten: Mijn dochter heeft ook een punt 5 bedacht. Ze leert door op de skippybal te wippen en tegelijk de teksten op te zetten. Hoewel ik er dol van wordt werkt het wel en het is wel bewezen dat je beter kunt leren als je ook lichamelijk iets doet (fietsen en lezen gaat ook goed samen, als je dat tenminste op een hometrainer doet).

Door als je voelt dat je te moe wordt even pauze neemt ga wat eten en doe daarna verder

oefenen, oefenen, oefenen. en laat iemand anders je overhoren, dat motiveert je om het goed te doen, anders ga je zo af als je niks weet ;-)

Als je weet dat je een taak te vervullen hebt, nl. 3 blz. Engels leren in 1 dag moet je niet rond blijven hangen op internet. Dan zet je ook je mobiel uit en gaat aan de slag. Drie bladzijden is ook helemaal niet zoveel. Je zult zien dat het meevalt. Succes ermee.

pffff? haal dan maar snel een onvoldoende, want het bedrijfsleven wat zo op jou wacht kan je dan ook niet aan. wil je toch een voldoende? ga zitten, open je boek en gewoon leren, niks moeilijks aan. kwestie van DOEN.

Heb je dat huiswerk ook 1 dag van te voren opgekregen? Of eerder? Dan weet je voor de volgende keer dat je direct moet beginnen. Klaar is maar klaar. En als je tijd over hebt dan kun je mooi nog eens herhalen. Maar je zult het toch moeten leren. Dan maar gelijk beginnen. Hoe langer je het voor je uit schuift, hoe meer je er tegenop gaat zien en hoe korter de tijd dat je nog kunt leren. Met vijf woordjes tegelijk. Elk half uur even een korte break. Maar wel leren .Anders heb je een onvoldoende en dat zou jammer zijn. Ik hoop dat het je nog lukt!

3 blz. engels lijkt me niet onoverkomelijk. En een hele dag ervoor! Ik zou zeggen, gewoon s'morgens gelijk beginnen met blz.1 en om 10 uur ben je klaar. Dan kan je nog even herhalen en overkijken. De tweede keer dat je het doorneemt is het nog makkelijker, de derde keer weer. Doe jezelf een plezier en doe een vierde keer ook, en dan besef je, dat er echt niets moeilijks aan is. En zo met alles. De macht van de herhaling! Succes!

www.wrts.nl en www.woordjesleren.nl oefen je daar nu maar vast in, ik heb soms 25 blz's in een paar dagen en nee dat zijn geen bladzijden met elk 3 woordjes erop.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100