Is de huidige 2e fase 'kindvriendelijk'.
Mogen ouders kinderen slaan.
Moeten kinderen met problemen naar speciale scholen.(denk hierbij bijvoorbeeld aan kinderen met dyslexie, maar ook met autisme oid.)
Is een naschoolse opvang slecht voor het kind.

Kan nog wel meer bedenken, maar wat is de achtergrond. Welk niveau: basisschool of universitair?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Iets over een creche.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan over de bezuinigingen, of is een creche goed voor een kind, vanaf welke leeftijd enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is multitasking een hype of gewoon onzin: kinderen moeten zich weer leren concentreren en niet toegeven aan prikkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor invloed heeft gamen op de jeugd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opvoeden is met liefde grenzen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grammatica en gebruik van leestekens: Goede zaak of overbodige luxe.