Zijn er sites waar je goed onderzoeksvragen voor je scriptie kunt krijgen/kopen gebaseerd op jouw eigen opleiding/interesses?

Een punt waar veel mensen vast zitten met de scriptie is niet het schrijven van de scriptie zelf maar het krijgen van de inspiratie. Zijn er sites die dit, eventueel betaald, voor jou doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat als je googled je wel wat info krijgt. Maar echt een vraag voor jou bedenken, waarschijnlijk niet. Dit moet je namelijk zelf doen. Ik zou het ook niet proberen als ik jou was. Mocht iemand er achter komen dan kan het gezien worden als plagiaat.