Weet iemand een leuk /gezellig / goedbetaalde callcenter in rotterdam ?

Ik heb al eerder voor een callcenter gewerkt maar die bestaat volgens mij niet meer , het nummer is buiten gebruik . Zou graag weer aan de slag willen maar liefst niet via een uitzend bureau. Weet iemand een leuke ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vrijwel alle callcenters werven uitsluitend via uitzendbureaus. Dus dat is toch je beste optie.
Stap er eens op af, of kijk online, en zorg dat je weet wat je wilt: klantenservice? Retentie? Telemarketing? Outbound? Inbound? Waar ben je goed in, je hebt al telefoonervaring, dat is goed - spreek je meerdere talen? Heb je kennis van bepaalde sectoren, zoals de financiële sector of de medische of informatica?
Wil je overdag werken of kun je ook 's avonds en/of op zaterdag?
Succes!