Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk antwoord moet ik geven op de vraag 'Op welke manier toon ik belangstelling voor mijn werkzaamheden?'

Ik moet een logboek maken voor mijn stage. Gisteren had ik mijn eerste stagedag in een apotheek. Nu ben ik bezig met het logboek en kom ik bij de vraag 'Op welke manier toon ik belangstelling voor mijn werkzaamheden?'
Ik heb wel een aantal dingen gedaan tijdens de eerste stagedag (medicijnen maken, recepten klaarmaken voor clienten). Maar ik zou niet weten hoe ik op deze vraag moet antwoorden!
Kunnen jullie me een stukje verder helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe toon je belangstelling?

Door door te vragen: Oh, moet dat zo en waarom niet anders?
En hoe werkt dat dan? Sinds wanneer. En waarom?


Door regelmatig te zeggen: Goh, wat interessant.
Wat leuk, weer wat geleerd.

Etc. Belangstelling is een gevoel.
Dat gevoel moet je natuurlijk wel hebben om het
te kunnen laten zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Weetgierigheid, heel veel vragen stellen aan de assistentes, daar mee laat je zien dat je geinteresseerd bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mij is een stagiaire met belangstelling voor haar werk werklustig en leergierig.
ze mag me gerust de oren van het hoofd vragen, graag zelfs!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Door veel vragen te stellen over de dingen die je moet doen en de dingen die je collega's aan het doen zijn. Door te vragen of je naast je huidige werkzaamheden ook andere taken zou mogen doen. Daarmee laat je zien dat je leergierig en gemotiveerd bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook ipv alleen maar vragen, ook proberenzelf het antwoord te geven: Doen jullie dat om reden A, of om reden b?
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Vragen stellen.
Zelf initiatief tonen, werk zien liggen en oppakken zonder opdracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding