hoe komik aan graties school boeken ???

over al word vertelt dat school boeken gratis zijn
mijn zoon doet de opleiding ict mbo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Schoolboeken worden vergoed voor het voortgezet (middelbaar) onderwijs. Jouw zoon doet een beroepsopleiding (na het middelbaar onderwijs) en daar zijn geen afspraken over gemaakt.

Toegevoegd na 30 seconden:
Zie ook bijgaande link van de IB-groep.

Toegevoegd na 3 minuten:
In mei is er wel een debat geweest in de kamer over het vergoeden van schoolboeken voor het MBO.

meer informatie over vergoedingen kan je ook lezen in de discussie op Startpagina (zie link).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zou je ze kunnen krijgen van een eerdere leerling mits het dezelfde druk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas geld dat gratis boeken verhaal alleen voor de middelbare school.
bij bol . com kun je wel goedkoper aan 2 de hands boeken komen. of informeer even op school naar mogelijk overnemen van boeken van leerlingen die gestopt zijn of die al een jaartje verder zitten.