Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke schoenen kan je het beste de hele dag staan?

Ik werk sinds kort in een winkel en moet daarom de hele dag op mijn voeten staan. Welke schoenen zal ik het beste kunnen dragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De suggesties hierboven zijn allemaal goed, maar ik zou er vooral op letten dat de holte onder je voet goed ondersteund wordt. Anders krijg je door je gewicht (maakt niet uit hoe zwaar of licht je bent) dat die holte in elkaar gedrukt wordt, en krijg je meer last van je voeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar koop je zulke schoenen/slippers/... dan? Ik heb birkenstocks ( de slippers) maar heb het idee dat ze die holte toch nog niet helemaal opvullen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! :)

Andere antwoorden (11)

Mijn aanrader en ervaringen zijn All Stars.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij! Ik draag op m'n werk ook het liefste m'n (leren) allstars, en heb weinig moeite met 7 uur lang staan! Die min snap ik dus echt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die - ook niet, maar jij wel bedankt! 
Goed passende schoenen met een lage hak zijn het beste daar voor. Staat misschien niet zo modieus, maar zijn wel het behoud ban je voeten. En daar moet je een heel leven mee doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ecco schoenen zijn super!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen met een zachte zool, misschien nike air?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qasics lopen lekker en zittenvaak goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is heel persoonlijk, je ziet hierboven dat iedereen iets anders zegt.
Als ik jou was zou ik schoenen die je fijn vindt zitten een paar dagen proberen en dan een paar dagen later weer andere die je hebt. Zo vind je vast wel een paar waarom jij lekker kan werken.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen die je normaal ook lekker vind zitten, het staan went echt, de eerste week is een ramp, maar het gaat snel beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem schoenen met een blokhak of de zogenaamde fietshak maar vooral geen schoenen die plat zijn of met een hoge hak. voor mannen een hakhoogte van ongeveer 2 cm. en voor dames 3 maar maximaal 4 c.m
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruikte ik altijd instappers,hier zit een platte lage hak op en daar was het goed op te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta ook de hele dag in een winkel en waar ik met name baat bij heb, zijn schoenen met een goede bal ( dus zodat de holte van je voet goed ondersteund wordt ). En niet te plat, daar krijg je zeker pijnlijke voeten van.
Zoals hierboven genoemd werd, is Ecco bijvoorbeeld een goed merk. Die schoenen heb ik ook voor hele lange dagen. Soms draag ik ook sneakers van het merk Adidas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je schoenen comfortabel en licht zijn.
Een goed voetbed kan je ook de nodige ondersteuning verschaffen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding