Op welke schoenen kan je het beste de hele dag staan?

Ik werk sinds kort in een winkel en moet daarom de hele dag op mijn voeten staan. Welke schoenen zal ik het beste kunnen dragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K

Het beste antwoord

De suggesties hierboven zijn allemaal goed, maar ik zou er vooral op letten dat de holte onder je voet goed ondersteund wordt. Anders krijg je door je gewicht (maakt niet uit hoe zwaar of licht je bent) dat die holte in elkaar gedrukt wordt, en krijg je meer last van je voeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar koop je zulke schoenen/slippers/... dan? Ik heb birkenstocks ( de slippers) maar heb het idee dat ze die holte toch nog niet helemaal opvullen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! :)

Andere antwoorden (11)

Mijn aanrader en ervaringen zijn All Stars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij! Ik draag op m'n werk ook het liefste m'n (leren) allstars, en heb weinig moeite met 7 uur lang staan! Die min snap ik dus echt niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die - ook niet, maar jij wel bedankt! 
Goed passende schoenen met een lage hak zijn het beste daar voor. Staat misschien niet zo modieus, maar zijn wel het behoud ban je voeten. En daar moet je een heel leven mee doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ecco schoenen zijn super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen met een zachte zool, misschien nike air?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qasics lopen lekker en zittenvaak goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is heel persoonlijk, je ziet hierboven dat iedereen iets anders zegt.
Als ik jou was zou ik schoenen die je fijn vindt zitten een paar dagen proberen en dan een paar dagen later weer andere die je hebt. Zo vind je vast wel een paar waarom jij lekker kan werken.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoenen die je normaal ook lekker vind zitten, het staan went echt, de eerste week is een ramp, maar het gaat snel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem schoenen met een blokhak of de zogenaamde fietshak maar vooral geen schoenen die plat zijn of met een hoge hak. voor mannen een hakhoogte van ongeveer 2 cm. en voor dames 3 maar maximaal 4 c.m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruikte ik altijd instappers,hier zit een platte lage hak op en daar was het goed op te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta ook de hele dag in een winkel en waar ik met name baat bij heb, zijn schoenen met een goede bal ( dus zodat de holte van je voet goed ondersteund wordt ). En niet te plat, daar krijg je zeker pijnlijke voeten van.
Zoals hierboven genoemd werd, is Ecco bijvoorbeeld een goed merk. Die schoenen heb ik ook voor hele lange dagen. Soms draag ik ook sneakers van het merk Adidas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je schoenen comfortabel en licht zijn.
Een goed voetbed kan je ook de nodige ondersteuning verschaffen.