hoe zag het mavo diploma van 2001 eruit? wat zijn voor examenvakken moest er voor worden gedaan

graag voorbeelden van het diploma en cijferlijst
thanks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit om een diploma na te maken/te vervalsen?
ronron1212
13 jaar geleden
waarom wil je dat. Dat is echt niet verandert hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik probeer een chronologisch overzicht te maken van alle MAVO diploma's vanaf 1968.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat klopt alleen was het volgens mij mogelijk voor scholieren die b.v. waren blijven zitten of die waren ingestroomd in de periode 97 - 2000, om na deze periode de mogelijkheid te bieden het MAVO diploma "oude stijl" te behalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje dom kumarie. Als je gaat namaken of vervalsen, dan ga je toch zeker niet voor een waardeloos mavo diploma. Jij wel misschien maar een beetje slim mens niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou jaH, oog... Ik heb mijn Mavo diploma hier nog met trots in een lijstje aan de muur hangen en weet de wet van Archimedes uit mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd paulpeters. Ook ik heb ooit een mavo diploma gekregen. Geen idee waar 'ie is. Waardeloos vod.

Het beste antwoord

Sinds 1999 is de mavo vaak opgegaan in het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo), beweert Wikipedia.

en ze hebben 1999-2000 als laatste werkelijk examen jaar, dus volgens mijn is een mavo diploma 2001 dan een vmbo diploma, of bestaat dat eigenlijk niet.

Ik heb er wel een van 1987, als je daar iets aan hebt.

(ik las je reactie.)