Hoe 675 Engelse woorden leren?

Ik moet 675 Engelse woorden uit me kop kennen.
Ik kan alleen via wrts leren
675 is onmogelijk
Iemand oplossingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Laat me raden: irregular verbs
Begin, began, begun...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In delen leren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is onmogelijk als je ze eerst gaat tellen, je je er druk over gaat maken en hier gaat posten hoe je het moet doen.
Mijn zoon leert helemaal niet met wrts, met een papiertje op de woorden gaat het ook prima. Gewoon beginnen dus met 10 woorden, als je die voor 75% kent de volgende 10 en als je die 20 voor 75% kent weer 10....

Antwoorden (5)

Plan het goed, leer per dag 50 woordjes en elke dag herhaal je die van de vorige dag ook. De dag voor de toets herhaal je ze allemaal. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een verhaal maken met de woorden !
Heeft mij enorm geholpen haalde alleen maar 9ens en 10e , zelfs voor me diploma ! Meerdere kleine verhalen is nog beter en dan steeds goed lezen enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zinnen maken met een paar Engelse woordjes erin die je moet leren op WRTS.
Als dit niet helpt.. dan ga je gewoon, zoals eerder vermeld is 50 Woorden leren, en je ouders vragen je te overhoren, hopelijk komt het dan wel goed!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
woordjesleren.nl
werkt voor mij heel goed om binnen vijf minuten kleine groepen woorden te leren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt veel, maar dat is het alleen als je het in een hele korte tijd moet leren. Vergeet niet dat je een deel van deze woorden al kent, omdat je ze al regelmatig hebt gebruikt. Ik weet niet of het de onregelmatige werkwoorden zijn of gewone woorden. Ook bij de onregelmatige werkwoorden zit soms een logica die bepaalde woorden gemeen hebben qua verbuiging. Maak hier groepjes van en leer ze tegelijkertijd.
Bij gewone woorden, kijk of je ook groepjes kunt maken.
Maar sowieso is in delen leren is het makkelijkst. Leer ze door ze hardop te zeggen en door ze op te schrijven.
Ja het kost moeite, maar je leert het daardoor wel. Als je niet bereid bent om er tijd in te steken is het inderdaad onmogelijk.