Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding en ik wil deze graag afmaken. Heeft iemand ideeen over hoe ik mijn nieuw studie kan financieren.?

Mijn studiefinanciering is bijna ten einde en ik wil mijn studie graag afmaken, heeft iemand ideeen hoe ik mijn studie alsnog kan financieren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

een bijbaan nemen misschien ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt de keuze tussen parttime werken en fulltime studeren, of fulltime werken en parttime studeren.

De eerste optie is het snelst, maar intussen zul je erg krap zitten. De tweede optie is financieel comfortabeler, maar zorgt voor behoorlijke studievertraging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan bij de IB-Groep een studielening aanvragen. Hierdoor zul je het tijdens de studie wat ruimer krijgen maar deze moet je vaak wel terugbetalen. Het kan zijn dat dit niet hoeft als je je opleiding afrond maar dat verschilt per situatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij familie renteloos lenen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je eigen traject samenstellen als je niet alles kan betalen of wilt opnemen omdat je er ook nog bijwerkt kan je langer over je studie doen door minder vakken op te nemen en ook dus minder te betalen en waardoor je ook nog partime kan werken bv...

Je moet normaal bv 14 vakken doen in het eerste jaar dan kan je er maar 7 opnemen bv...

Je werkt en ontvangt dus geld en daarnaast studeer je ook.

Toegevoegd na 49 seconden:
Dit heet een persoonlijk traject vraag jouw hogeschool of dit mogelijk is!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een BBl opleiding volgen, dit is zowel werken als leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing