wat is het geheim van MLM (multi level marketing)/ wat zijn de geheimen van...?

waarom verdienen zo weinig mensen daadwerkelijk geld met een MLM concept?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het geheim is dat alle mensen die werken voor het bedrijf er geld in stoppen zodat de top lekker veel verdient. Je moet heel veel doen om aan je geld te komen, veel mensen onder je laten werken en wel meer dan 90 procent ofzoiets haakt af omdat ze ontdekken dat het heel veel werk is, lastig is om mensen te vinden die onder hun willen werken, niet goed zijn in netwerken en verkopen enz.

Toegevoegd na 41 seconden:
http://www.skepsis.nl/mlm.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat je het antwoord zelf al een beetje geeft.
MLM is gewoon een rare hype. Je kunt er snel en veel geld mee verdienen, MLM is altijd een win-win situatie, het is simpel en altijd succesvol, en als je nog niet bezig bent met MLM is dat erg dom, want het geld ligt voor het oprapen. ;-)

Een kwartiertje googelen, leert dat de mensen die MLM aanprijzen, er boeken over schrijven, lezingen over houden etc, inderdaad weleens snel rijk kunnen worden van deze "toverformule", door overal "tipjes van de sluier op te lichten" en al hun wijsheden te delen met anderen.
En vooral toch maar steeds te zeggen dat het echt legaal is en geen piramidespel.

Kortom: het is allemaal pure onzin, en je moet er pas in gaan geloven als je er een buurman, een vriend of een familielid echt rijk mee ziet worden.

Zie ook de link