Mag ik (als bedrijf) belasting declareren over gesponsorde flyers?

Wanneer ik als bedrijf flyers heb laten drukken voor bijvoorbeeld een toneelvereniging en hiervoor geen geld heb gevraagd maar enkel een mijn logo/advertentie op de flyer als vergoeding heb gekregen mag ik dan de btw die ik betaald heb voor de drukkosten terugvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo,

Het hangt van een aantal zaken af of je de btw in dit geval kunt aftrekken. Je kunt het beste even contact met ons opnemen (0800-0543), dan kunnen we het aan je uitleggen.

Karin
Webcareteam Belastingdienst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Dit is geen antwoord, waar mensen of bedrijven met dezelfde vraag als de vraagsteller veel aan hebben. Handiger is het als in het antwoord wordt aangegeven, van welke zaken het afhangt of men in een geval als dit de btw kan aftrekken. Contact opnemen met de Belastingdienst kan daarna altijd nog.