Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is de FNV ZZP?

Wat voor vereniging is dit en waar kunnen ze zelfstandigen zonder personeel nou precies hulp bij bieden? Van hun internetsite word ik niet veel wijzer. http://www.fnvzzp.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
971

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De FNV een een vakbond voor werknemers. Die op dit moment probeert zzp ers aan zich te binden door ondersteuning te bieden met bedrijfsvraagstukken. Het gaat hier met name om vragen die elke zzp er raken.
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze kunnen met de overheid in gesprek & met zorgverzekeraars & pernsieonofondsen om te zorgen dat je als kleine zelfstandige enige rechten hebt en niet zomaar het vel over de oren getrokken wordt mbt te betalen premies en belastingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De twee andere antwoorden zijn correct hoor. Ik voeg eraan toe, dat ik met veel plezier jaren lid ben geweest van deze bond. Ze doen erg veel, ook aan juridische bijstand, incassoproblemen, en interacties tussen eenpitters die weer jointventures e.d. of andere leuke samenwerkingsvormen kunnen opleveren.
Als gesprekspartner voor de overheid zijn ze erg actief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding