Dat ligt aan de afmeting van je winkel.
Kijk maar bij hun tarieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je betaald aan Sena en aan de Buma voor het produceren van muziek in je zaak. Inderdaad ligt het aan de grote van je winkel.
ronron1212
13 jaar geleden
In ieder geval teveel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in iedergeval kijk en luistergeld met extra belasting (wat nergens op slaat want ze moeten het niet gekker maken hier in holland) ik heb een eigen videotheek (een jaartje of 4) en heb die onzin nog nooit betaald want dat vind ik echt maar ook echt absurd en waarschijnlijk staan ze binnen kort bij mij in de zaak enkel voor een radiootje terwijl ik wel een scherm heb staan van bekant 210diagonaal en dat kost weer niks (ik snap de hele ophef niet) typisch holland