wat is hedendaags de beste manier om rijk te worden?

in welke sector/land/product?

Toegevoegd na 26 minuten:
hedendaags = heden ten dage

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok. grappig dat ik daar nog nooit wat over gehoord heb.
nu we het er toch over hebben dan klopt het dat insgelijks fout is? en dat het eensgelijks moet zijn? of kunnen beide woorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/244/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx

Het beste antwoord

een lieve vrouw/man, twee schatten van kinderen die gezond zijn. veel vrienden, leuk werk, goed sociaal leven.
als je dat allemaal hebt ben je een bijzonder rijk mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

In vastgoed, of renovatie of illegale zaken zoals drugs en kinderhandel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensenhandel, cq zg transfers van voetballers. Zie de mogelijke aanstaande eigenaar van Vitesse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch op de hoogte wat er gebeurt in de voetbal wereld! +
Wij gaan rijk worden op Internet met een goed idee wat viraal overgenomen wordt door andere sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal wordt je rijk door het vinden van een gat in de markt ... en een goede neus voor zaken ... een ongelooflijk veel geluk ...

Toegevoegd na 20 seconden:
en dat allemaal tegelijkertijd natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handel in grondstoffen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rijk iemand aan de haak slaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trouwen?
een neus hebben voor handel. maakt niet veel uit als je het maar goed weet te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En combinatie van de antwoorden van Poepmolecuul en Boks: handel met voledige inzet en een goed gevoel voor zaken en ook goed kunnen verkopen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Gradje: verontschuldigend antwoord! Je moet het combineren. Althans dat heb ik altijd gedaan. Het enige waar ik op problemen stuitte was dat ik altijd naar zakelijke etentjes toe moest, en ik in principe altijd met mijn vriend wil eten en slapen. Het lukte meestal om mijn buitenlandse klanten ook mijn vriend te laten uitnodigen, maar soms lukte dat niet en dan was ik 's avond altijd dronken en werd door een taxi bij mijn hotel afgeleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Socrates1984;

De beste manier om blijvend rijk te worden is je eisen op materieel gebied naar beneden toe bij te stellen. Rijkdom is een gevoelsmatige beleving, geen resultaat van een vergelijking met anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Dat je bij de spiekersakademie gaat en dan elke avond doe je de uurtje uit de nek lullen voor 5000 euro. Dat is op de 5 dagen per week is dat 1300000 euro voor de jaar, maar dan met zonder de vakantie.