Het zal een combinatie van meerdere factoren zijn denk ik. Een niet goed functionerend management, de kredietcrisis waardoor de verkopen van concertkaarten, cd's etc. niet goed liepen en misschien werden de nummers van Marco Borsato niet zo vaak gedraaid als ingeschat was van te voren. En natuurlijk omdat de muziek van Marco gewoon niet om aan te horen is! Nee joh, grapje! Nu niet meteen gaan lopen minnen! ;)

Ik ben bang dat je het natuurlijk nooit helemaal zeker zult weten, omdat er weinig insiders van TEG graag hier het verhaal zullen doen, en of je ook een plausibel verhaal krijgt, valt ook te betwijfelen, want ja, wie hangt er graag z'n vuile was buiten?

Al met al ga ik er niet van uit dat er opzet in het spel is geweest om Marco Borsato te belazeren, maar dat er sprake is geweest van 'foutief menselijk handelen' is wel zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals ik de verhalen heb gelezen: Marco heeft niet goed opgelet, heeft zelf gedacht dat de bomen tot de hemel groeide, was naief, en heeft teveel grabbelaars en graaiers vertrouwd.