Waar koop ik een badgehouder met afrolmechaniek?

Het is hetzelfde principe als een houder voor een skipas.
De badge/pas zit aan een uit te rollen koordje.
Ik vind wel allerlei kantoorartikelentoko's, maar het moet toch ook wel voor een consument te kopen zijn?
Waar vind ik dit in de omgeving van Amsterdam (zonder meteen een pak van 50 stuks te moeten kopen)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Bij de sportwinkel kun je de skipas uitvoering kopen. Wil de luxere uitvoering moet je toch naar een horeca groothandel (hanos/macro/sligro) of naar een gereedschap speciaalzaak.
de Horecagroothandels kom je vaak wel binnen als particulier op een dagpas.
Via internet kun je ook een monster van reclame materiaal bij IGO-Post bestellen. www.igopost.nl

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de buitensportzaak waar je ook je skies koopt heeft ze meestal wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een relatiegeschenken bedrijf.
Klik maar op de link