Klopt het dat je geen 2e hands LPG G3 installatie niet meer mag gebruiken??

Ik ben van plan om een LPG G3 installatie in te laten bouwen in mij auto.
Maar dat is nogal duur 1750,-- Mij werd verteld dat je geen 2e hands LPG G3 installatie mag laten inbouwen

Is dat echt zo? Als dit niet zo is . Weet iemand een bedrijf die dit kan doen.( 2e hands LPG G3 inbouwen?)
En dan natuurlijk ook afmelden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het bedrag dat je uitspaart wil je vast niet geroosterd worden :(

Het beste antwoord

Dat klopt inderdaad. Dat mag niet. Ik heb het zelf ook gewild maar de wet staat dat niet toe in verband met veiligheid. Op de installatie staat een uniek kenmerk of zoiets dat onlosmakelijk met de eerste auto is verbonden. Eventueel illegaal inbouwen kan zo altijd worden herleid.