Wat is een originele manier om klanten te trekken voor een nieuwe fotostudio?

een aktie waar iedereen over praat zou leuk zijn.

Toegevoegd na 34 seconden:
bedrijven en particulieren zijn doelgroep

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe mobiel je bent, maar je zou wellicht op straat mensen op de foto kunnen zetten en vervolgens die foto's op je website. Je geeft mensen een kaartje mee met de link naar de foto's waarop ze gratis of tegen een zeer laag tarief de foto kunnen downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ook nog kan, maar wat wat prijziger is als starter om de foto's op straat te printen met een frame met jouw website erop erom heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak van een klein type auto een fotocamera.Materialen:Karton,kunststof of iets dergelijks.Noem het autootje:Fotootje met mooie logo's van je studio en rijdt ermee door je stad/dorp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huur een bekende Nederlander in.

Op de foto mogen met een bekende Nederlander kan veel klanten trekken.