Zijn er verwijderbaar stickers zonder een product te beschadigen?

Ik heb een eigen zaak en plak op al mijn producten prijsstickers. Zodra iemand een product koopt voor een verjaardag, probeer ik het stickertje eraf te halen zonder het product te beschadigen. Dit lukt helaas niet en er blijven resten van de sticker achter of ik neem bijvoorbeeld het karton mee.
Dit ziet er niet uit.
Zijn er ook prijsstickers die verwijderbaar zijn, zonder het product te beschadigen. Dat zelfs karton heel laat?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Uiteraard bestaan die. Bijvoorbeeld van Avery (te koop in kantoorboekhandels).

Alle afneembare etiketten van Avery beschikken over een unieke lijmlaag die er voor zorgt dat de etiketten goed blijven plakken op vele ondergronden en toch goed te verwijderen zijn zonder lijmresten achter te laten. De verwijderbare etiketten zijn in diverse maten en soorten beschikbaar en voor vele toepassingen te gebruiken.
4 jaar geleden
Computoon
4 jaar geleden
Vraagsteller zou er ook voor kunnen kiezen bij de kassa een kleine "reclamesticker" van het eigen bedrijf over de prijssticker heen te plakken als het een cadeautje is. Dat mag dan een sticker zijn die niet los laat. Het risico van stickers die verwijderbaar zijn zonder een spoor achter te laten is dat een kwaadwillende klant dat ook zelf kan doen. Hij plakt de verwijderbare sticker van een goedkoper product op de verpakking van het duurdere artikel en rekent dat duurdere product tegen het verkeerde bedrag af. "Mijn" methode voorkomt die mogelijkheid. Als een klant toch probeert zelf een sticker te verwijderen die niet "los laat", valt die poging bij de kassa op.
ronron1212
4 jaar geleden
Het gaat om een ondernemer die gaat geen dure stickers kopen bij een boekhandel @Amadea
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Inderdaad wil ik niet teveel uitgeven. Wel fijn om te weten dat die mogelijkheid er toch is.
Het idee van Computoon bevalt me zeer! Ik ga gelijk kijken voor mijn eigen 'reclamestickers'.
Bedankt voor jullie antwoorden!
Abcde
4 jaar geleden
+ Er bestaan van Avery ook prijstangen met verwijderbare stickers. Deze zijn bedoeld voor ondernemers.
https://www.123inkt.nl/Kantoorartikelen/Prijstangen/Prijstangetiketten-p213814.html
Je kunt lijmresten ook verwijderen met lampenolie dat gaat ook goed van gladde kartonnen verpakkingen.