Waarom stuit ik steeds bij een overname van een bedrijf op oneerlijkheid of op het verbergen van gegevens?

Na een aantal keren geprobeerd te hebben iets over te nemen, kom ik erachter dat ik doorvraag en daardoor blijken de motieven van de verkoper niet te kloppen om te verkopen. Hij verbergt iets of stelt de zaken te mooi voor.
Doorgaan met zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tsja. Wellicht kan je effectiever zelf een bedrijf opzetten dan? Er is altijd een redenw aarom iemand verkoopt. En in deze tijden waarom het economisch iets minder goed gata, zijn dat de mensen die van het bedrijf af moeten. Als je namelijk een gezond bedrijf hebt, kan je veeeel beter je bedrijf over een jaar of 3 verkopen, als iedereen weer geld heeft.
Voordeel is: Over een jaar kan je verwachten dat een boel markten weer gaan aantrekken. Dan is het een ideale markt voor jonge nieuwe bedrijven met veel energie en zonder schulden uit het verleden