Waar vind ik een gemeen en keihard incassobureau?

Zoeen die het geld hoe dan ook eruit haalt, zich niet laat afschepen door gezeik over advocaten en "morgen betaal ik vast 500 euro" gedoe.

Het gaat me in dit geval niet om het geld maar om het principe dat je moet betalen voor geleverde diensten.

Dat moet even overgebracht worden.

Natuurlijk wel legaal, anders mag ik de vraag niet stellen hier.

Volgens de regels dus maar keihard. Dat zoek ik, en in Brabant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (6)

Misschien is arie wat voor je.

http://www.incasso-arie.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Normaal antwoord:

De keiharde aanpak werkt vaak tegenovergesteld. Wil je overkomen, ga dan naar een deurwaarder.

Toegevoegd na 7 minuten:
Kijk ook eens bij www.actisjura.nl, ze zijn dan wel niet gemeen maar hebben een hoge score
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een paar rekeningen niet betalen, komt er vanzelf eentje bij je langs.
Heb zelf eens te doen gehad met Interim Justitia, die hebben het mij goed duidelijk gemaakt dat ik betalen moest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 voor je vraag deze hieronder is de hardste die ik vond

denk ik persoonlijk

Welkom bij Janssen & Janssen

Janssen & Janssen c.s. Incasso & Gerechtsdeurwaarders is inzetbaar in het gehele incassotraject, van het minnelijke tot en met het executietraject.Daarnaast levert deze organisatie op maat gemaakte oplossingen ten behoeve van een gestructureerd en doeltreffend debiteurenbeheer.Janssen & Janssen c.s. Incasso & Gerechtsdeurwaarders is zo ingericht dat zowel hoge aantallen als complexe vraagstukken snel behandeld kunnen worden.
Janssen & Janssen c.s. Incasso & Gerechtsdeurwaarders is onderscheidend door de hoge mate van automatisering en transparantie in de dienstverlening, zonder daarbij het persoonlijke contact uit het oog te verliezen. Dit onderscheidend vermogen laten wij u graag zien in een persoonlijk gesprek.

Toegevoegd na 21 seconden:
http://www.janssen-janssen.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad ga naar een deurwaarderskantoor die ook incasso doet, werkt veel effectiever en ben je ook op een legale manier bezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens op incassobureau Rivi , als ze weer vrij zijn willen ze je vast helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een legaal incassoburo zal nooit keihard zijn. Dan moet je dus de onderwereld in, jongens met knuppels en valse honden, geweren met afgezaagde lopen. Maar of dat je zakenrelaties goed zal doen vraag ik me sterk af.

Gaat het erom dat je snel je geld krijgt, of dat je uiteindelijk je geld krijgt?

Mijn ervaring is dat je het niet tot een incassoburo laat komen. Uiteindelijk kost het jou geld, en duurt het vaak nog lang. Incassoburo is het laatste wat je inzet, maar uit je vraag krijg ik de indruk dat je het incassoburo het liefst de eerste aanmaning laat thuisbezorgen.