hier meer info over faillissementen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je bedoelt, n.a.v. de huidige crisis:

Een goed voorbeeld van vraaguitval en omzetdaling met faillissementen tot gevolg is te zien in de branche van financieel tussenpersonen. Het aantal faillissementen van financieel tussenpersonen is vorig jaar met 35 procent gestegen. Vooral in het laatste kwartaal, toen de economie zeer sterk afkoelde, gingen veel bedrijven bankroet. Dat blijkt uit onderzoek van adviesbureau IG&H Consulting, dat vorige week naar buiten kwam

Intermedairs - die consumenten adviseren op het gebied van financiële producten als hypotheken en beleggingen - zouden in zwaar weer zitten omdat de vraag naar zulke producten terugloopt. Want er worden veel minder hypotheken afgesloten nu de huizenmarkt vrijwel is stilgevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bovengenoemde site zegt genoeg, in de financiele sector en overige dienstverlening