waar kan ik een kvk uitreksel krijgen?

ik heb een eigen zaak en wil een zakelijke aankoop doen. ik heb een uittreksel van de kvk nodig maar ik weet niet hoe ik daar aan moet komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Utrecht
11 jaar geleden
Misschien erg onlogisch maar: bij de KvK?
Je kan bij ze langs gaan of het online (kvk.nl) regelen.

Antwoorden (3)

Op de plek waar je je hebt ingeschreven de kamer van koophandel daar kun je een uittreksel halen.
ronron1212
11 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt bedoeld: een uittreksel uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Je kunt een uittreksel bestellen via de website. Een papieren uittreksel (euro 11,00) kun je ook telefonisch bestellen via 0348 426 276.
Ook een digitaal gewaarmerkt uittreksel is (voor euro 7,50) te verkrijgen. Bedenk wel dat een uitdraai van een digitaal uittreksel niet 'geldig' is.
Als je ingeschreven bent bij de KvK kun je 1x/jaar een gratis digitaal uittreksel verkrijgen.
Computoon
11 jaar geleden
Voor een zakelijke aankoop heb je genoeg aan de digitale gratis versie van KvK. Deze is gratis te downloaden.