Hoe kom ik aan een contactpersoon in mijn omgeving die me op weg zou willen helpen in een bepaalde sector?

Laatste tijd verdiep ik me veel in vastgoed; ik sla nogal door. Ik leer elke dag en het trekt me op de een of andere manier (verhuur in onroerend goed). Er komt in dit complexe wereldje ontzettend veel kijken en het leek me nou zo fijn om af en toe eens af te kunnen spreken met iemand die me er meer over kan vertellen. Er komen altijd vragen opborrelen en het zou me heel erg helpen. Hoe kom ik aan een vastgoedcoach?

Weet jij het antwoord?

/2500

De Kamer van Koophandel organiseert regelmatig bijeenkomsten waar (startende) ondernemers elkaar kunnen ontmoeten. Dat zijn niet alleen cursussen, maar ook andere bijeenkomsten waar iedereen zijn (zakelijke) netwerk kan uitbreiden. Door die bijeenkomsten te bezoeken en actief eraan mee te doen, kan je mensen leren kennen die in dezelfde bedrijfstak als jij werkzaam (willen gaan) zijn. Kijk voor meer informatie op de website van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl voor de data en de vorm van de komende bijeenkomsten bij jou in de buurt.

Bronnen:
https://www.kvk.nl/evenementen/
www.kvk.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100