Hoe kom ik aan een contactpersoon in mijn omgeving die me op weg zou willen helpen in een bepaalde sector?

Laatste tijd verdiep ik me veel in vastgoed; ik sla nogal door. Ik leer elke dag en het trekt me op de een of andere manier (verhuur in onroerend goed). Er komt in dit complexe wereldje ontzettend veel kijken en het leek me nou zo fijn om af en toe eens af te kunnen spreken met iemand die me er meer over kan vertellen. Er komen altijd vragen opborrelen en het zou me heel erg helpen. Hoe kom ik aan een vastgoedcoach?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik neem aan dat je onbetaald bedoelt?
Betaald zul je ze ongetwijfeld kunnen vinden bij vele adviesbureaus die Nederland rijk is. Bij de term 'vastgoedcoach' kom ik overigens veel Belgisch gerelateerde websites tegen. Mocht onderstaande website zich ook richten op Nederland (het bedrijf zit wel in Amsterdam), dan zou je een introductiecursus kunnen overwegen; dan heb je niet alleen de basiskennis in huis, maar ook een waardevol certificaat.
https://www.thuiscursus.nl/opleidingen/cursus-vastgoedcoach/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt Pieter!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waanzinnig! En de kosten vallen goed te overzien! Nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat houdt deze cursus nou precies in? Ik zie heel veel tekst met relatief weinig concrete inhoud met een diploma dat nergens gevraagd wordt. Ik weet niet of de regio Nijmegen te doen is voor je, anders ken ik nog wel iemand ;-)

Antwoorden (1)

De Kamer van Koophandel organiseert regelmatig bijeenkomsten waar (startende) ondernemers elkaar kunnen ontmoeten. Dat zijn niet alleen cursussen, maar ook andere bijeenkomsten waar iedereen zijn (zakelijke) netwerk kan uitbreiden. Door die bijeenkomsten te bezoeken en actief eraan mee te doen, kan je mensen leren kennen die in dezelfde bedrijfstak als jij werkzaam (willen gaan) zijn.

Kijk voor meer informatie op de website van de Kamer van Koophandel www.kvk.nl voor de data en de vorm van de komende bijeenkomsten bij jou in de buurt.