Komt er een Apple Store in Rotterdam?

Of is Rotterdam te klein om een Apple Store te mogen hebben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
paulus811
7 jaar geleden
Rotterdam had een Apple store in woonmall Alexandrium.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is geen Apple Store, maar een Apple Premium Reseller.
Nederland heeft maar 3 Apple Stores, en die zijn in Amsterdam, Haarlem en Den Haag.

Antwoorden (1)

Er zijn geen aanwijzingen op Apple's vacature site te vinden dat er in Rotterdam een Apple Store komt, het zal er vast wel ooit komen, aangezien Rotterdam een grote en belangrijke stad is.
Bij de Apple vacature site staat wel Venray bij, dus zal er waarschijnlijk een Apple Store in Venray geopend worden.