Waar kun je goedkoop een mobiel pinautomaat huren met ongeveer 50 transacties per maand?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat mij om een vast maandbedrag, niet huren per dag; dat is namelijk in verhouding vaak duurder. Dit omdat de aanschaf van een apparaat zelf veel duurder is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Rentapin verhuurt pinautomaten. Je betaalt wat administratiekosten en 18 euro ex btw per dag. Als jouw 50 transacties een goede marge en redelijk bedrag vertegenwoordigen kan dit de moeite waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vindt je een aantal goede mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Je praat over gemiddeld 2 transacties per dag.
Misschien heb je de mogelijkheid om je klanten te vragen of ze het geld mobiel willen overmaken. Dan kun je dit zelf zien of ze het gedaan hebben.
Wat ook mogelijk is, is een eenmalige machtiging te laten schrijven, die jij bij de bank inlevert. Kijk wel naar de kosten.

Ik zou het huren afhankelijk laten zijn van de omzet die er tegenover staat. Je moet ongeveer 500% er tegenoverstellen.

Voor elke 10 euro aan kosten dien je 50 euro aan omzet te hebben.