Kan je je als dakloze inschrijven bij de Kamer van Koophandel?

Door hele vervelende omstandigheden ben ik een tijd geleden mijn woning kwijtgeraakt en sta nu nergens ingeschreven. Als muzikant wil ik me inschrijven als eenmanszaak bij de Kamer van Koophandel. Kan dit? Op de website van kvk.nl raak ik hier geen wijs uit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

indien mogelijk zou je de informatielijn kunnen bellen van kvk, 088 585 1 585