Zijn die grijpautomaten op de kermis soms afgesteld of is er een foefie voor ?

Want de een zie ik echt achter elkaar dingen pakken en de andere gooit er veel geld in en krijgt niks.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar lukt nooit, alleen ik gooi nooit meer dan 3 euro er in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ja, die zijn allemaal afgesteld. Op rustige dagen of wanneer de kermis weinig verdiend zetten ze de grijpers wat slapper. Zo verdienen ze meer.
Soms zetten ze een aantal grijpers slap en een enkele wat strakker zodat de klanten kunnen zien dat er wél een kans op winnen is.

Heel slim hoor..

Toegevoegd na 12 minuten:
Zelfs de knuffels worden steeds opnieuw gerankschikt. Wanneer ze te gunstig liggen worden ze weer anders neergelegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is ingesteld.
Sommige machines zijn ingesteld dat de grijphaak na 5 keren echt iets oppakt, anderen pas na 20 keer.
gewoon beetje dingen in de gaten houden!