Wat is er aanwezig in hotel?

Wat is er verplicht aanwezig in een 2/3/4 sterren hotel?
Wat zijn extra dingen die aanwezig in een 2/3/4 sterren hotel aanwezig kunnen zijn?

Wat zijn redelijke prijzen voor een 2/3/4 sterren hotel? Prijzen Per persoon per nacht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Om een bepaald aantal sterren te hebben moet een hotel ten eerste voldoen aan alle basisnormen voor dat aantal sterren. Vervolgens dient er ook een aantal punten gehaald te worden door te voldoen aan extra normen uit een lijst van keuzenormen. Voor elke hoeveelheid sterren vind je de lijst hier (keuzenormen staan er ook in).

Er staat ook uitvoerige toelichting op elke norm

Wat een redelijke prijs is dat is lastig te zeggen. Het hangt af van de locatie, allure, vraag, seizoen, verblijfsduur. Je kunt wel een gemiddelde prijs vinden door in de stad waar je het voor wilt weten gewoon alle hotels op te zoeken op internet en de tarieven te bekijken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, 5sterren Krasnapolsky in A'dam, 2-perskamer vanaf € 356,-- per nacht (aanbieding). Er zijn goedkopere hotels met 5 sterren, zelfs met Parijse allure.