Een particulier heeft mij geholpen met een betaalde opdracht, mag ik deze persoon uitbetalen en dit rekenen als kosten voor de onderneming?

Het gaat eenmalig om een bedrag van 80 euro.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je er maar een boekstuk van hebt waaruit blijkt wat voor kosten het zijn (om te kunnen beoordelen of het zakelijk was). Zet de naam erop van de ontvanger, de datum en laat hem op het boekstuk tekenen voor de ontvangst.
Computoon