Wat is (zijn) url van bedrijven in china waar je goedkoop emblemen, patches en pins kunt bestellen?

Ik weet dat een aantal bedrijven die emblemen en pins verkopen deze (goedkoop) in china laten maken. Ik zoek urls van deze chinese bedrijven ivm een onderzoek. (van de nl websites die ik benaderd heb krijg ik deze info niet!)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Probeer: http://www.alibaba.com/countrysearch/CN-china.html
Deze site heeft alles wat jij wilt, het is een intermediair tussen fabrieken / handelaren / klanten in elk land in Zuid-Oost Azië
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!