Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik klaargezette incasso's in "Klaargezette incasso's" binnen SnelStart?

Ik heb klanten aangemaakt met een doorlopend incasso. IBAN, enz. goed ingevuld. Betalingstermijn ingesteld. Nu heb ik facturen gemaakt, waarbij doorlopend is aangevinkt.

In het "Klaargezette incasso's" overzicht komt echter niets te staan. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die zul je over moeten zetten naar je bankpakket en moeten door sturen naar je bank.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de klaar gezette facturen heb je daarvoor het rekeningnummer (grb) juist vermeld.
(Lees meer...)
ronron1212
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je reactie. In het Bankieren scherm heb ik alles m.b.t. sela incasso ingesteld. Bij een aantal klanten gegevens m.b.t. doorlopende incasso ingesteld. Toen een aantal facturen gemaakt met doorlopend incasso en sommige eenmalig. Allemaal gelukt, maar als ik dan naar Incasso's ga, kan ik wel nieuwe aanmaken, maar ik verwacht daar de incasso's van de gemaakte facturen. Komen die misschien tevoorschijn op factuurdatum+betalingstermijn?
ronron1212
10 jaar geleden
Je hebt een sepa machtiging om incasso's te doen?
http://faq.snelstart.nl/KB/a824/sepa-europese-incasso-opdracht-klaarzetten.aspx?KBSearchID=571970

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding