Wat kan is een redelijk en geloofwaardig uurtarief voor een startend eventmanager?

Ik ben een startend eventmanager met als niche de zakelijke markt. Ik organiseer zakelijke evenementen waarbij kwaliteit boven kwantiteit staat. Grote festivals en cheesy achtertuinfeesten behoren hier niet toe.

Ik ben HBO geschoold (Small Business & Retail Management), heb ervaring als eventmanager en veel ervaring in de horeca op hoog niveau (top 100 restaurants).

Wat is een redelijk en geloofwaardig uurtarief? Ik wil niet meteen te hoog van de toren blazen, maar ik wil wel geloofwaardig overkomen.

Wat vragen andere ondernemers met een zelfde soort achtergrond?

Bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Op deze sites http://www.nationaleberoepengids.nl/Event_Manager en http://www.nationaleberoepengids.nl/Evenementenorganisator_ vind je informatie over het salaris van een Event Manager en van een Evenementenorganisator.

Jouw te vragen uurtarief kan je op basis van deze gegevens bepalen.

"Arbeidsvoorwaarden event Manager

Het salaris van de Event Manager hangt sterkt af van de ervaring en eerdere succesvol georganiseerde events. Het startsalaris ligt vaak rond de €2100,-. Dit kan snel oplopen naarmate de Event Manager grotere events mag gaan organiseren. Het salaris kan dan oplopen tot ongeveer €4000,- en soms zelfs nog wel meer."

"Arbeidsvoorwaarden evenementenorganisator

Een evenementenorganisator verdient, afhankelijk van het soort evenement dat hij organiseert en zijn werkervaring, tussen de €1000,- en €1500,- bruto per maand."
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+