Wat zijn gemiddelde tarieven voor affiliate marketing?

Drukwerk heeft erg lage marges door de hoge productie kosten en de vele aanbieders.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

dit hangt een beetje af van je verdienmodel, dit kan zijn:
- pay per click
- pay per lead
- pay per mille
- pay per view
- pay per action

Dit zijn overeenkomsten die je afsluit me je affiliate. daarnaast is het nog afhankelijk van de site waar je je (bijvoorbeeld) banners plaatst. Mijn advies zou zijn: selecteer je site waar je plant affiliate marketing toe te passen en vraag om hun prijsbeleid.