Wat is een handige zoekcode voor debiteuren?

Ik start een eigen bedrijf en ben mijzelf wegwijs aan het maken in het boekhoudprogramma. Heeft iemand nog tips voor een handige zoekcode voor debiteuren? Bijvoorbeeld met naam en plaatsnaam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

wat dacht je van postcode met huisnummer, eventueel met eerste 2 of 3 letters van het bedrijfsnaam. bv. kpn1111ab12
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geef elke debieur een klantnummer dit leg je vast in een debiteurenlijst in een database en door middel van de functies vind je de benodigde gegevens ,laat elk debiteuren nummer beginnen met de eerste letter van de naam om te kunnen alfabetiseren