Ik wil graag alles te weten komen over aandelen. Waar kan ik dan het beste (gratis) terecht?

Ik wil alles erover te weten komen. Zeker niet teveel (overbodige troep die je op veel sites tegenkomt) maar ook niet te weinig. Waar kan ik het beste terecht?

Voor het principe, eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Alex.nl ?
SimonV
10 jaar geleden
http://www.beursgorilla.nl ook aardig.

Antwoorden (2)

Belegger.nl is een populaire site. Verder denk ik dat je vooral op GoeieVraag of beleggersforums de vragen moet stellen die je hebt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Morningstar bied veel informatie en heeft een Wiki met informatie over beleggen en een mini cursus: Starten met beleggen. Je kunt ook gratis een fictieve portefeuilles maken om bijvoobeeld te oefenen met beleggen. Er is zowel informatie over aandelen maar ook over beleggingsfondsen die je eenvoudig met elkaar kunt vergelijken.

De website biedt toegang tot en objectieve informatie over fondsen die beschikbaar zijn voor verkoop aan particuliere beleggers in Nederland. Ook biedt de site onafhankelijke redactionele informatie van analisten en journalisten van Morningstar in Amsterdam en over de hele wereld.