Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag alles te weten komen over aandelen. Waar kan ik dan het beste (gratis) terecht?

Ik wil alles erover te weten komen. Zeker niet teveel (overbodige troep die je op veel sites tegenkomt) maar ook niet te weinig. Waar kan ik het beste terecht?

Voor het principe, eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
856
Reddie
10 jaar geleden
Alex.nl ?
SimonV
10 jaar geleden
http://www.beursgorilla.nl ook aardig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Belegger.nl is een populaire site. Verder denk ik dat je vooral op GoeieVraag of beleggersforums de vragen moet stellen die je hebt.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Morningstar bied veel informatie en heeft een Wiki met informatie over beleggen en een mini cursus: Starten met beleggen. Je kunt ook gratis een fictieve portefeuilles maken om bijvoobeeld te oefenen met beleggen. Er is zowel informatie over aandelen maar ook over beleggingsfondsen die je eenvoudig met elkaar kunt vergelijken.

De website biedt toegang tot en objectieve informatie over fondsen die beschikbaar zijn voor verkoop aan particuliere beleggers in Nederland. Ook biedt de site onafhankelijke redactionele informatie van analisten en journalisten van Morningstar in Amsterdam en over de hele wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding