Op welke plaatsen zou je flyers kunnen neerleggen?

Het gaat daarbij om legale plaatsen om een bedrijf te promoten zonder extra kosten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het betreft in mijn geval een massagepraktijk.

Toegevoegd na 34 minuten:
Misschien ook handig te weten; mijn vestigingsplaats is Groningen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.6K

Het beste antwoord

Je moet jezelf afvragen wie zijn je klanten en wie wil je als klanten hebben? Dan ga je kijken waar je die kunt bereiken.

Ik zit te denken aan bijvoorbeeld:
Huisartsenpraktijken
Sportscholen
Kijk naar sportverenigingen in de omgeving
Dienstencentra
Grote kantoorgebouwen (mensen met drukke banen staan vaak onder stress en hebben behoefte aan massages)

In het bedrijfsleven is wel vaak het motto: voor wat hoort wat. Kijk dus of je van hun ook flyers kunt neerleggen. Of misschien kan je die bedrijven waar je flyers achterlaat belonen voor iedere klant die je krijgt.
Je zou bijvoorbeeld bij grote kantoorgebouwen een deal kunnen sluiten, dat mensen van dat bedrijf extra korting krijgen. Of misschien kan je de mensen van dat bedrijf in hun eigen kantoor kunnen masseren. Er zal vast wel een ruimte vrij zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok leuk, dat klinkt goed dus. Ik hoop dat je veel klanten zult krijgen.
Dat benaderen van die bedrijven is heel verstandig. Ik zou zeker overwegen om de wat grotere kantoren te gaan benaderen. Ik heb ooit bij een bank gewerkt en daar kwam af en toe een masseur langs met zo een massagestoel. Die man had heel veel werk bij ons. Iedereen wilde wel even in die stoel zitten. En veel tijd kost het niet voor die medewerkers. Dus ik zou zeker overwegen om die doelgroep iets uit te breiden.
Dat van die huisartsen is eigenlijk ook wel te begrijpen, want ze weten nog helemaal niet wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Ik weet niet of je dat al hebt maar het is ook heel leuk om een internetsite te gaan maken. Het kost maar een paar honderd euro, maar je maakt zowel reclame!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele mooie site, erg overzichtelijk en door de toegankelijkheid zal het een grote groep mensen aanspreken!
Ik sta versteld van je prijzen, in Amsterdam betaal ik voor een lichaamsmassage voor 45 min minstens 30 euro. In het Noorden is alles toch een stuk goedkoper!

Andere antwoorden (9)

Voor een taxibedrijf leg je flyers in een café op de bar.
Dus afhankelijk wat voor soort bedrijf je wilt promoten.
14 jaar geleden
Dat hangt een beetje af wat voor bedrijf het is.

Bij huisartsen, bibliotheken, supermarkten, sportverenigingen, gemeentehuis, kapper noem maar op.

Overal waar veel mensen komen kun je flyeren, maar wel eerst overleggen, het wordt niet altijd op prijs gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sportscholen, winkels, sportverenigingen enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En vooral blijven flyeren ook al heb je de eerste weken geen resultaat. Freddy Heineken zei ooit op een vraag waarom hij nog reclame steeds maakt nu iedereeen zijn merk toch al kende: 'van een rijdende trein wordt toch ook de locomotief niet afgekoppeld'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een massagepraktijk denk ik aan sportverenigingen,
( kantine )grote sport evenementen bij de startplaats b.v
vierdaagse nijmegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met toestemming by huisartsen. Verder sportclubs,apotheken,zonnestudio's,beautycentrums,supermarkt,bibliotheek,by vrienden (voor hun bekenden) of ga eens een uurtje staan flyeren in de stad je weet nooit wat het oplevert! Heel veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ze daar ook een bedrijvenpark hebben?
Zo ja, dan kun je de flyers afgeven bij de receptie van die bedrijven.
Vaak word er bij bedrijven massage op locatie gegeven!
Dit om ziekte met overbelaste lichaamsdelen te voorkomen. (lang dezelfde houding)
Wie weet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 die mij zo binnen schieten; Zonnestudio's en Schoonheid-salons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij zorginstellingen/verpleegtehuizen/kantoor zorgverzekering/de hogeschool en universiteit/ikea