Hoe zeg je officieel dat een betaling van een factuur uitgesteld kan worden?

Wij hebben een geschil met een klant en willen nu aangeven dat ze de factuur nog niet hoeven te betalen, zolang we nog geen oplossing hebben gevonden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Goedendag heer / mevrouw, Hierbij willen wij u informeren dat de door u ontvangen factuur nog niet voldaan hoeft te worden, totdat wij gezamenlijk een passende oplossing hebben gevonden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wij

Geachte heer/mevrouw ... Hierbij wil ik u mededelen dat de onlangs ontvangen factuur (factuurnummer en datum) komt te vervallen. U ontvangt een nieuwe factuur zodra de klacht naar uw en onze tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, .... handtekening

Geachte heer, mevrouw, Op (datum) hebben wij u factuur (nummer) gestuurd waarop we aan u (goed/dienst) berekend hebben. U hebt ons op (...) doorgegeven dat u het niet eens met (....). Uiteraard heeft dit probleem op dit moment onze volle aandacht en tot nader bericht hoeft u voormelde factuur daarom niet te voldoen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk verder informeren, naar verwachting zal dit voor (datum) zijn. Onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100