Hoe kan ik het beste nederlandse boeken verkopen vanuit het buitenland?

Ik woon in het buitenland in een toeristisch gebied, waar ook veel nederlanders komen. Heb thuis een grote verzameling boeken liggen, goede titels. Iemand tips/ ideeen hoe ik deze boeken zou kunnen verkopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een lijst van die boeken die je wilt verkopen.
Niet alleen titel en auteur, maar ook de staat van het boek, of het goed is.
En de prijs die je er voor wilt krijgen.
En wat het kost aan verzendkosten als iemand iets zou willen.

Maar denk er om dat dat tweedehands boeken op dit moment nauwelijks iets waard zijn.
Omdat er te veel aanbod is.
Omdat veel mensen via Bookcrossing.com hun boeken gratis weggeven.
Omdat kringloopwinkels hun kasten vol hebben staan.
Omdat veel mensen een E-reader meenemen op vakantie.

Maar probeer het en hang die lijst op waar veel Nederlanders komen.

Wat ik zelf doe:
* Bij veel campings in Frankrijk _ en ook in Belgie in Luxemburg _ is een boekenkast. Daar leg je een boek neer en haal je een boek uit en op die manier wordt er geruild.

* Plak er een bookcrossing sticker op en leg ze gewoon ergens neer.

* Breng ze naar de Emmaus. Steun je ook nog eens een goed doel.