Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Google Adsense: rekeningnummer aan account toevoegen lukt niet waardoor ik mijn verdiensten niet kan opnemen. Wat nu?

Ik wil graag mijn Google Adsense verdiensten opnemen. Helaas lukt dat niet doordat - bij welk rekeningnummer ik ook invoer - er de onderstaande melding wordt weergegeven.

"Dubbele accountgegevens. U heeft deze account al verzonden"

Ik kan dus niet verder; rekeningnummer invoeren lukt niet en daardoor verdiensten opnemen ook niet. Wat nu? Iemand een goed advies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn advies zou zijn om de adsense helpdesk te mailen. In jouw account zou er een link moeten zijn met contact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je via Paypal uit laten betalen? Dan is het misschien de moeite wel waard om een Paypal accountje aan te maken en vanuit daar weer te storten op je eigen bankrekeningnummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je misschien twee Google Adsense accounts? Dat is namelijk verboden bij Google en het zou kunnen zijn dat ze het rekeningnummer lijken te herkennen in hun database. Je kunt je vraag stellen op het Google Adsense forum. Er kijkt daar bijna continu een Google medewerker mee en die onderneemt dan meestal relatief snel actie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding