Wij werken aan een betere toekomst, iedere dag.
Wij helpen mensen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen met merken en diensten die goed zijn voor hen én voor anderen.
Wij zullen mensen inspireren tot kleine alledaagse acties die samen een groot verschil kunnen maken voor de wereld.
Wij zullen nieuwe manieren van zakendoen ontwikkelen met als doel de omvang van onze onderneming te verdubbelen en tegelijkertijd onze invloed op het milieu te verkleinen.

Missie (doelstelling) : http://www.unilever.nl/overons/doelstellingengedragscode/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat U ook zegt, ze bedoelen: Zo veel mogelijk geld verdienen. om onze aandeelhouders tevreden te stellen.
Dat is uiteinde;ijk het doel van alle commerciële ondernemingen.