Kan je kosteloos makkelijker gevonden worden op Google?

Zijn er trucjes waarmee je hoger in de zoekresultaten bij Google komt. Dit met betrekking tot mijn bedrijfje. Er kan op vele manieren naar mijn branche/regio gezocht worden maar ik kom bij slechts een aantal trefwoorden in de gevonden items.

Is er een manier (het liefst wat geen geld kost) waardoor je hoger in de resultaten komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De eenvoudigste manier is door pakkende trefwoorden te pakken. Bij een bedrijfje zal de naam een belangrijke rol spelen is deze uniek en lijdt die niet door een autocorrectie dan vind je die snel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg voor verwijzingen van andere websites naar jouw website, dat is de sleutel. Het is lastig maar wel erg effectief, dat merk ik althans met mijn website.