Mag ik cadeaubonnen die verlopen zijn, innemen t.b.v. een actie? (zie uitleg)

In veel gevallen verlopen veel cadeaubonnen eind december. De waarde vervalt en mensen kunnen een bon niet gebruiken. Voor mijn massagepraktijk wil ik in januari daarom een speciale actie doen dat mensen, ongeacht welke bon ze inleveren, een bepaalde korting krijgen op een massage. Mag ik de namen van cadeaubonnen waar ik dus geen contract mee heb, benoemen dan wel innemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ja waarom niet. In principe krijg jij minder inkomsten per behandeling en zijn de bonnen al verlopen en betaald aan degene waar ze vandaan komen. Deze verdient er in principe extra aan want de bon is wel verkocht maar nooit ingeleverd.
JIj doet er verder biets mee behalve innemen en de mensen korting geven.
Dus ja dat mag gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan maar weinig cadeaubonnen die op een bepaalde datum verlopen dus ik snap het niet zo. Meestal verlopen ze ook omdat men ze vergeten is dus dan denken ze niet opeens in januari: kom ik ga die cadeaubon inleveren bij xxy.

Maar jij mag alles noemen hoor als ik begrijp wat je bedoelt (je mag de namen van de Intertoyscadeaubon noemen alszijnde dat je die accepteert als die verlopen is).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei waarom heb ik nu weer kan getikt ipv ken ;)